Fotoalbum af (tot nu toe dan) - Reisverslag uit Dalkeith, Verenigd Koninkrijk van Wouter Wilken - WaarBenJij.nu Fotoalbum af (tot nu toe dan) - Reisverslag uit Dalkeith, Verenigd Koninkrijk van Wouter Wilken - WaarBenJij.nu

Fotoalbum af (tot nu toe dan)

Door: Wouter Wilken

Blijf op de hoogte en volg Wouter

10 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Dalkeith

Gisteravond ben ik er mee verder gegaan en vandaag is het allemaal gedaan, alle foto’s die ik het waard vond om op papier aan jullie te kunnen laten zien zijn verwerkt in wat nu een 40 pagina’s dik fotoalbum is. Niet veel meer foto’s worden er gemaakt, en ik heb nog zes legen pagina’s te vullen voor de twee weken dat ik er nog ben. Die komen ook wel vol, gister was ik even geschrokken. Ik had namelijk nog wat meer vellen gekozen te vullen en de totaalprijs zal dan rond de €40,- zijn, maar dat is voor mij te veel om voor een album te betalen. Vanmiddag heb ik wat lege pagina’s verwijderd en de prijs is nu naar wens. Alleen de foto’s nog, maar die komen er nog wel.
Het fotoalbum heb ik vandaag dus afgekregen, niet helemaal want ik zit er nog wel een poosje in Schotland en mij kennende maak ik nog een goed aantal foto’s. Waarmee ik de resterende bladzijden kan vullen. Maar in ieder geval hoef ik nu niet meer om te kijken naar de foto’s van de afgelopen maanden. Het was wel een werkje dat mij even zoet heeft gehouden, maar mijn nieuwsgierigheid gaat uit naar het resultaat, dat ik zal bestellen als ik weer in Nederland ben. En wie wil, krijgt ze te zien.
Het werk eventjes gepauzeerd om met Charlotte op Skype te praten, het was niet een al te groot succes om met foto’s aan de slag te gaan en op Skype een beeldgesprek te houden. Het is voor haar de laatste zondag in Nieuw Zeeland en het gevoel dat zij haar ‘huis’ verlaat zit in haar gedachte. Ik denk dat zij niet de enige is die weer aan Nederland moet wennen. Ze heeft het gehad over een lijstje met spullen die zij allemaal mee moet nemen naar Schotland, ik heb al het een en ander genoteerd, maar suggesties zijn altijd welkom. Tot nu toe heb ik: Kussen, er lagen er twee op mijn kamer, maar Kelly heeft er eentje van mij geleend op eentje kon ze niet slapen, een slaapzak, want de deken vond Kelly te dun, ik sliep toch in mijn slaapzak, toilettas met niet te vergeten, de inhoud, zonnebril en regenpak. Laat maar wat horen als je wat weet.
Na het gesprek heb ik alle foto’s gecontroleerd en bij elke pagina een bijschrijft gezet wat elke foto behandeld. Om het wat overzichtelijk te maken heb ik het in alinea’s gezet. Rond de middag was ik klaar en kon ik het opslaan en afsluiten. Ik heb nog wel wat meer zitten te controleren gedurende de dag, maar het meeste werk is inderdaad gedaan. Nog wat tv gekeken en Kelly was beneden gekomen. De wegwerkzaamheden op de High Street kwamen door haar oordoppen heen, voor mij was het geen probleem, ik was eerder wakker dan dat zij begonnen.
Wat dadels gegeten voordat we boodschappen gingen doen. Ik had wat liedjes op YouTube gezocht en kwam oude bekende nummers tegen en nog wat nieuwere. Erachter gekomen dat een band toch een Facebook pagina heeft en die dus opgezocht. De boodschappen gedaan, ik wou nog buiten blijven. Ik liep dus langs de North Esk, ik hoorde al dat het water sneller liep als de vorige keer dat we er waren. Nu was ik alleen en kon ik de tijd nemen die ik ervoor wou gebruiken. Mocht het water niet te hoog staan kon ik nog erin lopen, maar het waterpeil was wat hoger geworden. De laarzen dus voor niets aangetrokken. Waar laatst bijna niets tot niets groeide, groeit nu groot hoefblad.
Thuis teruggekomen heb een spel op de computer gestart dat ik al tijden niet meer had gespeeld Rollercoaster tycoon. Hier en daar nog wat neergezet en gekeken of het werkt. Dat deed het inderdaad, dan maar afgesloten maar vergeten welke van de twee bestanden ik had geopend. Maar opgeslagen op eentje waarmee ik een tijd geleden was begonnen. Nog wat foto’s gekeken van mijn coach op Facebook en besloten om de foto’s van Saint Andrew op Facebook te zetten. 25 foto’s geplaatst.
Cheers Wouter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Dalkeith

Dalkeith, Scottish Wildlife Trust

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2012

Op naar huis

28 Juni 2012

Tot morgen

27 Juni 2012

Gezellig dagje uit

26 Juni 2012

Panda panda panda

25 Juni 2012

Lekker wandelen
Wouter

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 65289

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 29 Juni 2012

Dalkeith, Scottish Wildlife Trust

Landen bezocht: